اهداف گروه

آزمایشگاه پژوهشی هوش استراتژیک یک موسسه ی پژوهشی است که در اختیار همه دانشگاه‎ها و محققان کشور قرار خواهد داشت. تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه توسط تیمی از متخصصان و اساتید داخلی و خارجی تعیین شده است
فعالیت در زمینه:
            1- پاسخگوئی به بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری
            2- ایجاد زیرساخت و تسهیل در تحقیقات هوش‎تجاری
            3- ایجاد زیرساخت و تسهیل در تحقیقات هوش رقابتی
            4- ارائه خدمات دانش بنیان
            5- ارائه راه‎ حل به شرکت های حوزه صنعت و تکنولوژی
 
 
شرح خدمات آزمایشگاه پژوهشی هوش استراتژیک
برند سازی: برندسازی از جمله تخصصهای آزمایشگاه پژوهشی هوش استراتژیک به منظور ایجاد موقعیت راهبردی کسب و کار می باشد.
ارزیابی مالی: یکی از ابزارهای مهم هوشمندسازی بررسی میزان توانمندی مالی در بازه های زمانی مختلف است که توسط این آژمایشگاه انجام می شود. 
تحلیل محصول: ا استفاده از ابزارهای تحلیل محصول، آزمایشگاه پژوهشی هوش استراتژیک توانست است تا گامی تعیین کننده در جهت پیشرفت کسب و کار بردارد.
طرح بازاریابی: یکی از مهمترین فعالیتهای آزمایشگاه پژوهشی هوش استراتژیک تعیین شیوه فعالیت در بازار از طریق تدوین طرح بازاریابی است.
بازاریابی آنلاین: از جمله موثرترین شیوه های نوین جذب مشتری بازاریابی آنلاین است که این آزمایشگاه توانسته است تا گامهای خوبی در این زمینه نیز بردارد.
 
تاریخ به روز رسانی:
1398/11/26
تعداد بازدید:
587
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.